• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breilting-gummi

mjian

Omega
Försökt googlat runt en stund innan tålamodet tog slut, då jag bara hittade klockannonser, så jag frågar här..

Funderar på en Breitling med ref. K13048 med boett i guld. Det sitter ett läder på med törnlås.

Det jag alltså söker är alltså ifall någon vet en sida som säljer gummi till Breitling... Går det att hitta ett med deployment i guld är det ju perfekt :)
 

par

Patek
2-Faktor
Försökt googlat runt en stund innan tålamodet tog slut, då jag bara hittade klockannonser, så jag frågar här..

Funderar på en Breitling med ref. K13048 med boett i guld. Det sitter ett läder på med törnlås.

Det jag alltså söker är alltså ifall någon vet en sida som säljer gummi till Breitling... Går det att hitta ett med deployment i guld är det ju perfekt :)

Kontakta ad?
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Absolut en AD, där hittar du rätt sortiment. Gummi brukar finnas i två varianter, helgummi och racing med hål. Fina spännen, ca 2t.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Jag tror inte spännet till ocean racer gummi finns i guld, har bara sett viklåset för läder och till det "vanliga" gummit i guld.
 
Topp