• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

BREITLING - äkta vara?

Tokfejk.

Finns en mängd detaljer som avslöjar den.......tex ändfästena till länken, tavlan, boetten, glaset typ hela klockan......

Mvh

N

Tok fejk i mina ögon. Priset den lades ut för utan reservationspris är väl största giveawayen?
Plus att säljaren är från Örebro

Ja här ser man ju att man inte alltid kan lita på en med bra omdömen. Ser helt klart ut att vara fejk. Sen ringer ju några varningsklockor eftersom han skrivit så lite information om klockan, auktionstid på bara 3 dagar och inget reservationpris.

Jag har i för sig sålt en Speedy reduced utan reservationpris. :) Så det behöver ju inte alltid betyda att det är fejk bara för att man inte sätter ett reservationpris. ;)

Ekmikael skrev:
Ja här ser man ju att man inte alltid kan lita på en med bra omdömen. Ser helt klart ut att vara fejk. Sen ringer ju några varningsklockor eftersom han skrivit så lite information om klockan, auktionstid på bara 3 dagar och inget reservationpris.

Jag har i för sig sålt en Speedy reduced utan reservationpris. :) Så det behöver ju inte alltid betyda att det är fejk bara för att man inte sätter ett reservationpris. ;)

Men, ringer inga varningsklockor på den auktionen, Ingen beskrivning och inga tillbehör, och säljaren är från ÖREBRO!

Jo jag skrev ju att de ringer varningsklockor när säljaren knappt har nån information om klockan, klockan ser fejk ut, auktionstid på bara 3 dagar och inget reservationpris. :)

Sen att "alla" verkar ha något emot folk från Örebro har jag ju förstått. :D

Jag ser det inte som något negativt att ej ha reservations pris, ofta lockar man in fler att buda, och tratten är väl knappast stället man gör superklipp på!

Man borde anmäla till granskning, eller vad säger panelen?

Jokkmokkswe skrev:
Jag ser det inte som något negativt att ej ha reservations pris, ofta lockar man in fler att buda, och tratten är väl knappast stället man gör superklipp på!

Man borde anmäla till granskning, eller vad säger panelen?

Det tycker jag! Glöm inte att påpeka Örebrospåret också.

Jag hade kanske lite att göra med det.
i-love-oerebro-by-wam.png
:shock:

Tillbaka
Topp