Rymdhamstern
Silver
- Pris
- 11000kr
- Returpolicy
- En hederssak vi kommer överens om
- Bilder Skickat
- Ja
Nytt år och det måste göras plats i klocklådan. Då får tyvärr denna eventuellt lämna eftersom jag inte använder den så mycket. Jag tror inte modellen behöver så mycket introduktion; trevliga 42mm, quartz ana-digi som är COSC och därmed går löjligt exakt. Har massa funktioner som extra tidszon, kronograf, alarm, timer, där allt manövreras via kronan. Kommer fullset och är utplockad 2013.
Prisbump pga av urtavlan, se nedan: 12 500 kr -> 11 000 kr
Tillägg, efter jämförelse med bilder på andra blå tuxedo Aerospace finns det en skillnad på tavlan. Det finns en guldig (i brist på bättre ord) highlight runt siffrorna och på tuxedo delen. Se sista bilden som fångar det bra. Om detta är från fabrik, gjort av en urmakare eller hemmapulat (eller en defekt för delen) har jag ingen aning om.
Den är i använt men gott skick. Hairlines finns, främst på bezel och spänne. Spännet är för övrigt Breitlings berömda justerbara viklås, men ser tyvärr rätt välanvänt ut. Kanske går det att putsa bort? Se bilderna för att bilda er en uppfattning om skick. Alla funktioner fungerar perfekt och den håller tiden som bara en COSC quartz kan. Sitter på Breitling gummi som skall passa 18-20cm. Köpt här på forumet i oktober.
F2F i Göteborg är alltid trevligt, skickas på köparens bekostnad.
Referenstråd finns.
Swish är föredraget betalningssätt.
Skick enligt bilder
Manualen ej i perfekt skick, men komplett
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka den närsomhelst, såklart dock ej under pågående affär.
Tack KS för möjligheten att annonsera.
Prisbump pga av urtavlan, se nedan: 12 500 kr -> 11 000 kr
Tillägg, efter jämförelse med bilder på andra blå tuxedo Aerospace finns det en skillnad på tavlan. Det finns en guldig (i brist på bättre ord) highlight runt siffrorna och på tuxedo delen. Se sista bilden som fångar det bra. Om detta är från fabrik, gjort av en urmakare eller hemmapulat (eller en defekt för delen) har jag ingen aning om.
Den är i använt men gott skick. Hairlines finns, främst på bezel och spänne. Spännet är för övrigt Breitlings berömda justerbara viklås, men ser tyvärr rätt välanvänt ut. Kanske går det att putsa bort? Se bilderna för att bilda er en uppfattning om skick. Alla funktioner fungerar perfekt och den håller tiden som bara en COSC quartz kan. Sitter på Breitling gummi som skall passa 18-20cm. Köpt här på forumet i oktober.
F2F i Göteborg är alltid trevligt, skickas på köparens bekostnad.
Referenstråd finns.
Swish är föredraget betalningssätt.
Skick enligt bilder
Manualen ej i perfekt skick, men komplett
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka den närsomhelst, såklart dock ej under pågående affär.
Tack KS för möjligheten att annonsera.
Senast ändrad: