• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Aerospace "Avantage" E79362+Co-Pilot(UTC) Fullset NY PB veckan ut, fler byten

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Pris
25k
Returpolicy
Nej, den är under garanti annars enl. ök om något är helt galet.
Bilder Skickat
  1. Ja
24k inkl. frakt veckan ut!
Sommarspecial! 25,5k NU låga 24,5k inkl. frakt!

Bytesvärde 26k



Byten: Rolex Oysterdate 6694, Oyster Precision 6426, fin Aerospace E75362 med svart tavla, CWC quartz/auto, Seiko "Arnie" snj028p1, Seiko Turtle/skx, Bulova Moonwatch, Citizen Aqualand. Ej ORIS då jag fått flera förfrågningar.


Här har du tillfälle att förvärva dig en mycket fin :breitling: Aerospace "Avantage" E79362 med den supercoola ovanliga Co-Pilot modulen(utc) E80172!:cigar:
Flipparsjukan är igång igen men denna otroligt häftiga pjäs får tyvärr lämna. Väldigt lite använd och mycket varsamt. Klockan är en riktig fullsetare med dubbla cert(till båda klockorna) som är stämplade och daterade från samma handlare till 2010, cosc-papper, alla manualer, inner-ytterboxar, bezelskydd samt servicekvitton 016/019.
Länken är fullängd med alla länkbitar. Fullständig storservice är gjord av Breitling på både klockan+Co-Pilot, 016 resp. 019. Köpt av mig från reko handlare i England nov 2019 med 1-års garanti så garanti finns kvar.
Äkthetsintyg utfärdat av handlaren ingår. Alla funktioner fungerar perfekt!

Skick:
Stora klockan är i mycket fint skick med få bruksspår, lite hairlines på de polerade ytorna samt små spår från bandbyte men låter bilderna tala sitt egna språk.
Bra skick på Co-Piloten med några mindre märken/spår och AR-behandlingen har tunna, knappt synliga repor som kan träda fram när man vinklar och tittar nära. Inget ovanligt när det gäller AR och inte särskilt lätt att fota ska tilläggas. Kan synas på håll beroende på ljusförhållandet men för det mesta får man anstränga sig och vinkla den på nära avstånd.
Själva länken är i himla fint skick utan nämnvärd stretch. Innerboxen(travelcase) är i ett flagigt skick p.g.a. dåligt material, tyvärr en klassisk sjuka på dessa. Gäller även den stora innerboxen. Tillverkades sedan i ett betydligt kraftigare läder.

Snabb spec:
-Uttagen 2010
-Svart tavla märkt "Chronometre Aerospace"(prod. år 2007-2010)
-Material: Titan. Allt är i titan!
-42mm diameter exkl. krona. Bärs rätt smidigt p.g.a. korta luggar
-Urverk i stora klockan-ana/digi, superquartz, termokompensering, kronograf, alarm, extra tidszon, datum etc.
-Urverk lilla klockan Co-pilot-endast digital, visar bl.a. tiden(utc 12h/24h), kronograf etc.
För mer info se: https://www.breitlingsource.com/watch_details/Professional_32.html
-Båda klockorna har 3-4 års batteritid.
-Safirglas med AR-coating på båda klockorna
-100m wr på båda klockorna


Ser helst dig som köpare med referenser. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen om jag får kalla fötter. Bara att skicka frågor via PM så svarar jag så fort jag kan.

Pris:
27k, 26k, 25,5k 24,5 inkl. REK Extra eller 24,7k inkl. värdefrakt. Gillar inte prisbump på denna skönheten, först till kvarn. Gav mer för den hos handlaren.
Skickas: Ja, med Postnord värde. På köparens eget ansvar(stabil frakt, har aldrig hänt ngt de gånger jag skickat som värde).
Betalning: Swish, Banköverföring
Retur: Enl. ök om något är helt galet. Garantin från handlaren finns kvar.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/aerospace.72796/#post-1847965

Stort tack till KS för annonseringen!
3.jpg


4.jpg


2.jpg


90814600_556322175001368_4575272143230599168_n.jpg


90676981_1705058309645901_499886605016760320_n.jpg


1.JPG


2.JPG


3.JPG


4.JPG


5.JPG


6.JPG


7.JPG


8.JPG


9.JPG


10.JPG


11.JPG


12.JPG


13.JPG


14.JPG


15.JPG


21.JPG


16.JPG


17.JPG


18.JPG


19.JPG



22.JPG


23.JPG


24.JPG
 

Bilagor

  • 1.jpg
    1.jpg
    267.9 KB · Visningar: 14
Senast ändrad:
Topp