• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Breitling Aerospace Chronometre UTC 2002 nu 8500

Mattan

Panerai
Mycket fin Aerospace från 2002 i Titan med UTC, 40mm utan krona, 20mm luggar.
Inget att anmärka på vad gäller skick, vanliga bruksrepor. Ett par dammkorn(inte så mycket som det ser ut på bilden alls, 2-3 st bara) innanför glaset men ingenting som stört mig, kostar nog i princip inget att få som borttagna hos uris.

Servad 2010 enl kvitto som jag ick med.
Nytt batteri i både klocka och UTC 2014(Kvitto medföljer) och i samband med det även trycktest utfört, så bara att bada med.

Vet ej om det är samtliga länkbitar med men tror det är 3 ytterligare länkbitar utöver de som jag bär med en c:a 17cm handled.

Alla funktioner funkar vad jag vet(har inte provat allt:)).

Innerbox i bakelit, ytterbox, instruktionsbok och diverse kvitton medföjer.

Retur inom 24h om klockan ej är enl beskrivning ovan.

8500 inkl rekad frakt eller F2F i..............Jodå Götebooorg.

Ursäkta dålig bild ser jag nu, kladdigt glas?? Kan självklart skicka mer bilder vid intresse.

IMG_2146.JPG
IMG_2150.JPG
 
Topp