• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Aerospace E75362 Fullset, Nya bilder!

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Pris
16k
Returpolicy
Enl. ök. om något är galet. Är under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD!


Säljer nu min jättefina Breitling Aerospace ref. E75362!

-Superquartz ±10spy. Sista årsmodellen på trevliga 40mm. Breitling finest!
-
Svart tavla
-Kommer på ett Sailcloth med quickrelease. Länk ingår ej.
-Uttagen sista året 2005 från självaste klockmeckat Schweiz
-Fullset med allt vad det innebär, inner/ytterbox, fullstämplat cert, cosc-papper, manual, bezelprotector, tag etc. Ovanligt fint skick på bakelitboxen.
-Köpt av mig hos välrenommerade Watchfinder.co.uk i sept 2020. Äkthetsintyg+köpekvitto samt två års garanti.
-Kontrollerad vad gäller funktion, vattentäthet etc. hos handlaren och fungerar utmärkt

Skicket är kanon med små spår av användning, den har klarat sig väl genom åren!. AR-behandlingen har tunna hairlines men det är mer en regel än ett undantag.
Fått sig en polering på bakstycket så några siffror är mindre tydliga men ref-och serienr är tydligt annars är det fina former på klockan.
Skruvar och krona är som i nyskick. Tavla, visare, rehaut och display är i felfritt nyskick. Bezeln klickar fint som den ska åt båda hållen. Bra kräm i lysmassan.
Passa på, detta är behändigaste storleken med superquartz. Bärs lätt och skönt tack vare titan. Äldre referenser är inte superquartz såvida de inte är dyrt uppgraderade.


Skicka frågor via PM så svarar jag så fort jag kan!

Pris: 16k inkl. REK. eller lite lägre vid snabb affär. Gillar inte prisbump på denna skönheten, först till kvarn.
Skickas: Ja, med Postnord REK. På köparens eget ansvar.
Betalning: Swish, Banköverföring
Retur: Enl. ök om något är helt galet. Är under garanti.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/aerospace.72796/#post-1847965


1.jpg

2.JPG

11.JPG

3.JPG

4.JPG


5.JPG

7.JPG

8.JPG




1.JPG
IMG_6631.JPG

IMG_6632.JPG

IMG_6637.JPG
IMG_6639.JPG
IMG_6636.JPG
IMG_6641.JPG
IMG_6642.JPG

IMG_664325.jpg


IMG_6644.JPG


IMG_6602.JPG
IMG_6603.JPG
IMG_6606454.jpg
IMG_6607.JPG


IMG_6601.JPG

_20210205_193420.JPG


16125493857639118306513674734928.jpg
 
Senast ändrad:
Topp