• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Aerospace E79362 -- PRISSÄNKT

Säljer nu min fina Breitling Aerospace E79362, köpt av en forummedlem för ett drygt år sedan.

cropped.jpg



Klockan har burits mycket sparsamt av mig och skicket är identiskt med när jag köpte den varför jag hänvisar till förre ägarens annons (med hans tillåtelse), här finns fler bilder och info. Notera att spännet med all sannolikhet inte är Ti utan SS, dock självklart original Breitling.

Pris: 14 000 12500 inkl REK-frakt eller f2f i Jönköping.

Returpolicy: 48 h ångerrätt om klockan är missrepresenterad, samma frakt åter.

Jag har sålt fina klockor i många år och det är många som kan gå i god för att jag är att lita på i affärer. Fråga om referenser eller kolla i Good guys-tråden. Har fler bilder som gärna skickas.
 

Bilagor

  • IMG_0681.jpg
    IMG_0681.jpg
    153.9 KB · Visningar: 3,160
Topp