- Pris
- 16000
- Returpolicy
- efter ök.
- Bilder Skickat
- Ja
Såld 16500kr inkl gummi 10/1
Hej, då nytt ska in får annat åka ut.
Breitling Aerospace E79362 med vit tavla från 2007, tillverkad vecka 2 enligt stamps på boett (0207).
42mm, titan, quartz.
Använd men bra skick, finns en pytteliten ding på bezeln vid minutmarkering 13 (se bild), samt en litet dragmärke på låset (endast i beläggningen, känns inget med nageln om man drar över det).
-Helservad Bo Berggren november -17 pga. bakbelysning slutade fungera
-Batteribyte + täthetsservice + trycktestad oktober -20 på KM Globen
-Bakelitlåda
-Servicebox ingår
-Extra länkbitar (jag har för referens strax under 17 cm handled, 4 st hela bitar finns kvar)
-Utskrift av instruktionsbok
-Ej cert
Bilder tagna idag 8/1-21, ej redigerade utan direkt importerade jpg.
Jag köpte klockan jan -20 för 15000kr utan länk, länken köpte jag till sommaren -20 (pissdyrt).
Prisidé: 16 tkr.
Önskas ett gult fett gummi? Knappt använt och svårt att få tag på, nypris 1500kr inkl. C-spänne, mitt pris 1000kr. Säljes endast tillsammans med klockan.
F2F Stockholm för medlemmar med referenser, förbehåller mig rätten att inte sälja till någon utan.
Swish is king
Helst inte frakt, isåfall väljer köparen och vi kommer överens om betalning.
Allt gott,
Nissestr
Min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/nissestr.128484/
Önskas fler bilder? Hör av dig!
EDIT: Tog bilder nu på morgonen, det var mörkt i rummet...
Två äldre bilder:
Hej, då nytt ska in får annat åka ut.
Breitling Aerospace E79362 med vit tavla från 2007, tillverkad vecka 2 enligt stamps på boett (0207).
42mm, titan, quartz.
Använd men bra skick, finns en pytteliten ding på bezeln vid minutmarkering 13 (se bild), samt en litet dragmärke på låset (endast i beläggningen, känns inget med nageln om man drar över det).
-Helservad Bo Berggren november -17 pga. bakbelysning slutade fungera
-Batteribyte + täthetsservice + trycktestad oktober -20 på KM Globen
-Bakelitlåda
-Servicebox ingår
-Extra länkbitar (jag har för referens strax under 17 cm handled, 4 st hela bitar finns kvar)
-Utskrift av instruktionsbok
-Ej cert
Bilder tagna idag 8/1-21, ej redigerade utan direkt importerade jpg.
Jag köpte klockan jan -20 för 15000kr utan länk, länken köpte jag till sommaren -20 (pissdyrt).
Prisidé: 16 tkr.
Önskas ett gult fett gummi? Knappt använt och svårt att få tag på, nypris 1500kr inkl. C-spänne, mitt pris 1000kr. Säljes endast tillsammans med klockan.
F2F Stockholm för medlemmar med referenser, förbehåller mig rätten att inte sälja till någon utan.
Swish is king
Helst inte frakt, isåfall väljer köparen och vi kommer överens om betalning.
Allt gott,
Nissestr
Min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/nissestr.128484/
Önskas fler bilder? Hör av dig!
EDIT: Tog bilder nu på morgonen, det var mörkt i rummet...
Två äldre bilder:
Senast ändrad: