• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Aerospace E7936210 (full set)*prisuppdaterad 4/10*

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tänkte sälja eller byta min Breitling Aerospace Avantage E7936210 från 2007. Behöver något nytt och då får tyvärr denna “världens bästa” beater lämna :(
Klockan är såld till annan medlem tidigare i år av Bergströms Gbg och är såklart genomgången, täthetsservad och (bra) polerad. Klockan är därav i superbra skick! Dock finns lite märken i ARen vilket inte är helt ovanligt på Breitling. De syns inte speciellt mycket utan bara i vissa ljus/vinklar, vill dock berätta det.(Servicestämpel finns 2015-04-01 och kvitto på service från 2011 så den har säkert varit väl omhändertagen). Förutom box, cert, papper mm får du ett svart original skinn, ett breitling gummi, ett singular strap samt breitlings militär canvas som är sjukt bra! Tre spännen får du också med!
Skinnet är i stort sätt oanvänt, gummit och canvaset i mycket bra skick och singularstrapet är bara testat.

Så tveka inte om du är sugen, du kommer bli nöjd!

Klockan är 42mm chronometer i titan och har GMT, chronograph, perpetual calendar, alarm och bakgrundsbelysning. Vattentät till 10Atm
Verket är Breitlings superquartz caliber B79 och COSC certifierat.
Tavlan är den svarta släta varianten som användes mellan 2007-2009 och enligt min mening är en av de snyggare.

Pris/bytesvärde:19 900 kr, nu 19 000kr!
Retur: Helst inte men jag är aldrig omöjlig.
Betalning via swish, helst f2f men självfallet kan jag skicka den

Tycker du jag är ute och cyklar med priset så tar vi diskussionen i minst prisvärda tråden eller via PM ;)

Tänkbara byten:
Speedmaster (helst 70/80-tal)
Chronolink
Dvs Heuers
Monaco
Någon annan?!?! Ja, va fasen prova mig!

Jag låter bilderna tala för sig själv!
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen om jag får separationsångest.
IMG_20160709_202034.jpg


Bildkavalkad
Fotor_145950602749421.jpg

IMG_20160412_174609.jpg
IMG_20160814_183715.jpg
IMG_20160414_172558.jpg
IMG_20160513_062340.jpg

IMG_20160715_131801.jpg
 
Senast ändrad:
Topp