• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Aerospace Evo (Nya bilder)

Oli

Omega
2-Faktor
Hej.

Uppdaterad med nya bilder.

Har en Breitling Aerospace Evo uttagen av mig den 5e maj i år hos svensk ad i sthlm. Fullset som kommer på titanlänk, använder den dock på gummiband istället för att undvika skador på länken så den är helt fri från hairlines och dylikt.

Tänkte mig 27000kr för den skickad men är öppen för diskussion.
Vill man ha gummi på viklås eller läder på viklås till så tillkommer det 2000kr för gummit och 2500kr för lädret.

Byten är av intresse, gärna till billigare ur med pengar till mig eller i samma prisklass. Gärna något vattentätt med skruvad krona. Kom med förslag. Modeller som är tänkbara är Tudor Pelagos eller Black Bay Blue, Omega PO, Diverse dykbara Breitlings, Longines Legend Diver, Squale 1521, Sinn UX. Bytesvärde på min sätter jag till ca 30k beroende på tillbehör.

Ingen retur, inte ens en månad gammal och under garanti om det inte skulle vara något katastrofalt fel på klockan dvs.
Klockan finns i Göteborg. Kan självklart skickas efter mottagen betalning.
Finns också gott om referenser.
Mvh O
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp