• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Aerospace EVO.

Mauritz

Rolex
Hej
Tänkte kolla intresset för denna ännu en gång då något dykt upp på radarn.
Breitling Aerospace EVO-E7936310/BC27.
Svensk köpt hos Svensk AD 2016-02-24 i mycket fint skick, använd i rotation med andra klockor = sparsamt använd. Full set. Pris: 27.000:- Nytt pris: 24.000:-( Listpris 42.300:- om det spelar någon roll )
Klockan kan skickas med postens-värdepaket efter betalning skett, detta står jag för.
Betalning via Swish.
Retur. Nej.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen om det som dykt upp försvinner samt om jag får kalla fötter.
Dock ej under pågående affär.
Kan tänka mig en Omega Seamaster 300 Master Co-Axial i byte, hör av Er vad Ni har och vad Ni önskar ha emellan.
IMG_1111.JPG



IMG_1112.JPG


IMG_1113.JPG

IMG_1114.JPG

IMG_1115.JPG

IMG_1116.JPG

IMG_1117.JPG


Tack för smidig affär Andreas.
 
Senast ändrad:
Topp