• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Avenger II GMT fullset

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Hello!

Nu ska min lilla älskling få en ny ägare. Klockan är i fint skick och går som den ska och är uttagen i februari 2014 hos Bergströms ur.

Säljes enbart för att jag vill prova något nytt och budgeten medger inte att jag har kvar den om det ska bli någon verkstad av de nya klockplanerna.

Den är i mitt tycke en av Breitlings bättre moderna modeller. Mäter 43mm så den blir inte för stor samtidigt som den är relativt låg och smiter därför ledigt in under manchetten.

Har en viss separationsångest redan nu så det kanske händer att jag drar tillbaka annonsen.

Klockan är helpolerad och ger en härlig närvaro och lyster på handleden. Klockan är använd så det finns absolut swirls och spår efter deskdiving. Bedöm skick efter bilderna och hojta till om ni vill ha fler så tar vi det via PM.

Ingen retur då pengarna snabbt som attan kommer gå in i ett nytt "projekt"

Bytes möjligtvis mot Råålex med pengar upp från min sida. Dock ej intresserad av 4 eller 5 siffriga DJs.

Pris 22k och då slänger jag även med ett original läder samt ett aftermarket Croco.

Lite bilder...
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp