- Pris
- 24000
- Returpolicy
- Ingen retur om vi inte kommit överens om något annat.
- Bilder Skickat
- Ja
Klockorna finns söder om Stockholm. Affär f2f funkar om det känns tryggt och bra för bägge parter, men annars kan allting packas noggrant och skickas med PostNord på köparens bekostnad.
Rimliga bud beaktas. Byten/delbyten kan eventuellt vara intressanta, dykare i sådana fall. Alla förslag tas emot och övervägs men jag är rätt kräsen så bli inte besviken om det blir ett nej.
Betalning via Swish. Vid affär upprättas digitalt kvitto i varsitt exemplar. Använder appen Kvitto (https://kvi2.se/) för detta.
Mina referenser:
klocksnack.se
Breitling Avenger Seawolf 3000m ref A1733010.B906
Tag Heuer Aquaracer 500m titan/gummi ref WAK2180.FT6027
Rimliga bud beaktas. Byten/delbyten kan eventuellt vara intressanta, dykare i sådana fall. Alla förslag tas emot och övervägs men jag är rätt kräsen så bli inte besviken om det blir ett nej.
Betalning via Swish. Vid affär upprättas digitalt kvitto i varsitt exemplar. Använder appen Kvitto (https://kvi2.se/) för detta.
Mina referenser:
CptSlow
Har varit aktiv här och på TTT i några år och både köpt och sålt men aldrig skapat en sån här tråd. Vore mycket tacksam om någon jag gjort affärer med har lust att skriva några ord. Tack!

Breitling Avenger Seawolf 3000m ref A1733010.B906
Dags att göra plats för nytt i lådan så säljer denna rejäla Breitlingdykare. Referensen heter A1733010.B906 (kallas väl oftast A17330) och den mäter ca 45mm exkl krona med 22mm mellan bandhornen. Från fabrik vattentät till hela 3000m så den är dimensionerad både för diskhon och poolen. Dock ej trycktestad efter servicen 2022 så det rekommenderas innan bad.
Den är i gott skick med spår av användning. Lite hairlines och mindre rispor/repor här och där men inga större märken/skador. En hel del ytliga rispor i AR-coatingen på glaset som syns i motljus men är svåra att fotografera. Har försökt att ta bilder som framhäver skicket tydligt, och bilderna är en del av beskrivningen så titta noga. Fråga gärna om det är något du undrar över.
Den sitter på en Pro 2-länk som jag antar är komplett. Den är idag inställd för ca 18,5 cm handled och det finns tre extrabitar så det ska nog mycket till för att den inte ska passa. I övrigt medföljer cert, manual, diverse blekta servicekvitton samt inköpskvitto från Ringströms Ur (daterat 2010). Senast servad 2022 på Urbrev.se och papper på det medföljer också. Inner- och ytterlåda (utan lock) medföljer. Den inre lådan är sliten på insidan. Skickar med ett fräscht Breitling servicecase med putsduk som komplement.
Jag har inga aktuella mätningar på klockan men den går och fungerar precis som den ska vad jag har märkt.
Mer info:
watchbase.com
Pris:25 000 kr 24 000 kr inkl två st FKM-band (se nedan).
Bilder:
TILLÄGG: Skickar med två stycken trevliga FKM-band som är så gott som oanvända.
Den är i gott skick med spår av användning. Lite hairlines och mindre rispor/repor här och där men inga större märken/skador. En hel del ytliga rispor i AR-coatingen på glaset som syns i motljus men är svåra att fotografera. Har försökt att ta bilder som framhäver skicket tydligt, och bilderna är en del av beskrivningen så titta noga. Fråga gärna om det är något du undrar över.
Den sitter på en Pro 2-länk som jag antar är komplett. Den är idag inställd för ca 18,5 cm handled och det finns tre extrabitar så det ska nog mycket till för att den inte ska passa. I övrigt medföljer cert, manual, diverse blekta servicekvitton samt inköpskvitto från Ringströms Ur (daterat 2010). Senast servad 2022 på Urbrev.se och papper på det medföljer också. Inner- och ytterlåda (utan lock) medföljer. Den inre lådan är sliten på insidan. Skickar med ett fräscht Breitling servicecase med putsduk som komplement.
Jag har inga aktuella mätningar på klockan men den går och fungerar precis som den ska vad jag har märkt.
Mer info:

Breitling A1733010.B906 : Avenger Seawolf Stainless Steel / Black » WatchBase
Full details and images of the Breitling Avenger Seawolf Stainless Steel / Black (A1733010.B906)

Pris:
Bilder:
TILLÄGG: Skickar med två stycken trevliga FKM-band som är så gott som oanvända.

Tag Heuer Aquaracer 500m titan/gummi ref WAK2180.FT6027
Cool och lite ovanlig Aquaracer i PVD-behandlat titan med keramiskt vridringsinlägg. Så gott som nyskick vad jag kan bedöma förutom några märken/veck på gummibandet. Se bilderna och gör din egen bedömning. Inga mätningar men den funkar som den ska. Ursprungligen utplockad 2022 enligt cert. Köpte den i somras av en japansk handlare på Chrono24. Fullset. Ej trycktestad i min ägo.
Ca 41mm exkl krona och 20mm mellan bandhornen.
Mer info:
watchbase.com
Pris: 12 000:-
Bilder:
Ca 41mm exkl krona och 20mm mellan bandhornen.
Mer info:

TAG Heuer WAK2180.FT6027 : Aquaracer 500M Calibre 5 41 Titanium PVD / Black / Rubber » WatchBase
Full details and images of the TAG Heuer Aquaracer 500M Calibre 5 41 Titanium PVD / Black / Rubber (WAK2180.FT6027)

Pris: 12 000:-
Bilder:
Senast ändrad: