Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+1Jag fick förmånen att följa med förra året och jag tycker att det var en riktig, riktig höjdare!!
Till att börja med är ju gänget från Erikson Urhandel fantastiskt trevliga eventfixare som alltid fixar trevliga tillställningar.
Dessutom hade Breitlinggänget ett riktigt trevligt upplägg med både många (för mig) nya och spännande klockor att klämma på och få veta historien bakom och dessutom ett riktigt intressant och lärorikt besök i verkstaden. Jag fick en helt ny respekt både för Breitling som märke och för hjältarna (urmakarna alltså) som orkar sitta och pilla hela dagarna med alla dessa osannolikt små delar i urverken.
Så mitt råd är: Ta chansen och följ med! O var inte rädd för att ställa en massa (och ”korkade”) frågor när ni är där. För förra året var det ändå en (dvs jag) som ställde ännu fler och ännu mer korkade frågor och som inte hade någon som helst koll på Breitling. (Ingen koll på Breitling innan besöket alltså. Nu har jag tom funderat på om jag inte borde äga en Breitling ändå!).
Jag fick förmånen att följa med förra året och jag tycker att det var en riktig, riktig höjdare!!
Till att börja med är ju gänget från Erikson Urhandel fantastiskt trevliga eventfixare som alltid fixar trevliga tillställningar.
Dessutom hade Breitlinggänget ett riktigt trevligt upplägg med både många (för mig) nya och spännande klockor att klämma på och få veta historien bakom och dessutom ett riktigt intressant och lärorikt besök i verkstaden. Jag fick en helt ny respekt både för Breitling som märke och för hjältarna (urmakarna alltså) som orkar sitta och pilla hela dagarna med alla dessa osannolikt små delar i urverken.
Så mitt råd är: Ta chansen och följ med! O var inte rädd för att ställa en massa (och ”korkade”) frågor när ni är där. För förra året var det ändå en (dvs jag) som ställde ännu fler och ännu mer korkade frågor och som inte hade någon som helst koll på Breitling. (Ingen koll på Breitling innan besöket alltså. Nu har jag tom funderat på om jag inte borde äga en Breitling ändå!).
Jag kommer gärna! Har hört mycket gott om detta och ser det gärna med egna ögon!!!
Men byt inte ut Skydivern mot en Emergecy bara!!!!Finns det plats kvar kommer jag också gärna med på AW:n.
Att sporta samma som ÖB kan ge stora fördelar. Vilket gör att tanken ändå tåls att fundera på...Men byt inte ut Skydivern mot en Emergecy bara!!!!![]()
Känner exakt likadant!Enda gångerna jag önskar att jag bor i STHLM är när dessa inbjudningar dyker upp.![]()
Så brukar jag också tänka. Men så fick jag och min BCF-Colt en personlig inbjudan till eventet och jag bestämde mig för att ta ledigt och sätta mig på tåget till stan.Enda gångerna jag önskar att jag bor i STHLM är när dessa inbjudningar dyker upp.![]()