• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling B-1 A78362

Riley

Panerai
Köpt här på forumet av @Chrisse för inte ens en månad sedan och tanken var att den skulle stilla mitt vårsug efter nytt.
Resultatet blev det motsatta, suget efter mer ökade och efter att senaste nyförvärvet landade plus att jag har ytterligare nytt i sikte så släpper jag tillbaka denna riktigt fina svensksålda B-1'a från 2004 på forumet.
Har inte upptäckt något fel med klockan som är i fint skick utan det är enbart att jag kommer välja en annan väg i min "samling" som gör att denna inte kommer få i närheten av den handledstid den förtjänar. Sparsamt använd sen jag fick den.

Modellen är alltså en B-1 SuperQuartz - A78362 - 43,2mm.
Fullset (se bilder) med bl.a. reparationskvitto från en totalgenomgång 2012.
Pris: Släpper den för samma summa jag gav - 16k med Swish som föredragen betalningsmetod.
F2F i Stockholm-Sörmland och då ingen retur.
Kan skickas rek-frakt (bjussar på det), returvillkor kommer vi överens om innan klockan skickas.
PM för fler bilder eller annat ni vill lätta hjärtat med.
Tack KS för en kanonsajt och annonsplats!

DSC_0201.JPG
DSC_0200.JPG
DSC_0210.JPG
DSC_0217.JPG
DSC_0207.JPG
 
Topp