• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling B50 Night Mission prisjusterad!!

Ulf L

Omega
Testar intresse för min Breitling B50 Night Mission uttagen hos Svensk AD sent i år.

Helt komplett fullset enligt bilder. Klockan är i nyskick, endast använd ett par gånger. Viss plast finns kvar, då jag inte var säker på att detta var klockan för mig, så jag kollar intresset hos er istället. Kan mycket väl behålla den, då det är en riktigt kaxig pjäs som definitivt inte är så vanlig, men som sagt jag kollar intresset för den här på klocksnack.
Finns inte så mycket mer att säga då klockan är i nyskick, full garanti kvar då den är köpt sent i år.

Är även intresserad av byte, pengar upp eller ner, kom med förslag.
Vad jag sneglar på just nu är stålrolle av nyare modell (114060, 116710LN etc.), Tudor Heritage Chrono, eller en speedy självklart i bra skick. Som sagt hit me!
Kollat på Chrono24 och där ligger B50 Night Mission på runt 50-lappen beggade ”mas o menos” så vi utgår ifrån 40.000kr för denna rackare så ser vi vart vi hamnar. Skambud etc. undviker vi som vanligt :rolleyes: Nypris hos AD 72.270kr

Ser gärna f2f på känt ställe i Sthlm, vid försäljning kan skickas den med Postens värdepost, försäkrad upp till 50.000kr, jag står för kostnaden.
Betalning genom banköverföring eller Swish. Inga pengar, ingen klocka ;)
Har inte gjort många försäljningar/byten här, men en del referenser från forumets kändisar :D finns.
Ingen retur då den är under garanti.
Frågor? skicka gärna PM, så rätar vi ut dom.

Ber som många om ursäkt för kassa Iphonebilder, men jag tror ni ändå får en bild vad som säljs :)

Skärmklipp 2015-10-14 20.57.11.png
Skärmklipp 2015-10-14 20.57.27.png
Skärmklipp 2015-10-14 20.57.40.png
Skärmklipp 2015-10-14 20.57.53.png
Skärmklipp 2015-10-14 20.58.01.png
 
Senast ändrad:
Topp