• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Chrono Avenger M1 (prissänkt 20160530)

danne10

Panerai
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Hej,

efter en tids trevlig bekantskap får denna vandra vidare, det är en mycket fin och komplett Breitling Chrono Avenger M1 ref E73360, det är en sommarklocka av klass, titan, 1000m, chronograph som fungerar under vatten, listan kan göras lång

Den är såld 20070421 i Tjeckien, införskaffad av mig via KS av en känd profil.

Det är vad jag kan förstå ett komplett set (se bild) den fick nytt batteri och trycktestades på Erikssons 20160425.

Klockan är i fint skick utan större repor eller ding, dock bör nämnas att boxarna är lite skamfilade och resetuiet ser ut som om det rest jorden runt och tillbaks.

Referenser finnes, jag önskar primärt försäljning men det kan inte bli mer än ett nej vid bytesförslag.

Klockan finns i Stockholms norra förorter och kan skickas, betalning via Swish

Retur inom 24hr om inte som beskriven

pris: 17.500kr

tack för titten

// Danne
 
Senast ändrad:
Topp