• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Chronomat “The Red Arrows” Limited Edition 1996. Nu 21900kr

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Pris
21900kr
Returpolicy
Inget öppet köp men om något i min beskrivning visar sig felaktigt så acceperar jag retur. Felaktighet ska anmälas inom 48 timmar.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu kan en av de allra läckraste Limited Edition Chronomaterna bli din.
  • Boett: Näst intill perfekt. Minimalt med bruksspår och inga repor eller dings. Har med all säkerhet fått en lättare polering under senare tid. Bakboetten har en del synliga hairlines/ytliga smårepor och ser helt orörd ut.
  • Tavla och visare: Felfria
  • Safirglas: Felfritt och utan märken i AR behandlingen.
  • Länk: 20mm luggvidd. Länken är i bra skick. Jag köpte den separat till klockan och då den inte hade samma ytfinish som boetten har den fått en lätt polering för att få upp ”blinget”. Det finns dock några repor kvar på några länkar samt låset.
  • Servicehistorik: Okänd men går perfekt (några enstaka sekunder plus per dag). Timegraphern visar snitt +3 s/dag och amplitud 300. Kronografen fungerar och nollställer som den ska.
Kommer med limited edition intyg, manual och cert.
F2F möjlig i västra Skåne.
Pris: 23 000kr Nu: 21 900kr + ev frakt
7492AB41-87D4-4B1E-9D78-72E2D6C781F0.jpeg
D7D44CAC-0344-4B43-AFA0-86FC425269A7.jpeg
7BEC1317-86D1-4CFD-B275-DCC7997B552F.jpeg
B9BF9B44-A6AA-4AF9-B475-DE7BECF3E15A.jpeg
2D5F71AD-736B-4808-8C8E-661FC378E09F.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp