- Pris
- 25500
- Returpolicy
- Om något skulle vara helt galet så löser vi det!
- Bilder Skickat
- Ja
Tjena KS!
Till salu är nu min fina Breitling Chronomat. Skicket är i min uppskattning gott bruksskick, enda som är värt att notera dingen i bezeln kl 13 samt repor i den yttre ar:n på glaset (Väldigt svårt att fota).
Länken har lite repor då det är en polerad brattelänk, ingenting som inte skulle gå bort i en polering om man nu vill det.
I övrigt är den väldigt fräsch, precis hemkommen från service där den även fick en ny krona.
Har du övriga frågor eller vill ha fler bilder så är det bara slänga iväg ett pm!
Info
Byte är intressant mot Omega Seamaster 300M, senaste generation i svart.
Pris : 25500 OBRO skickat med valfri frakt, alternativt f2f i Umeå. Har flertalet referenser från tidigare affärer.
Till salu är nu min fina Breitling Chronomat. Skicket är i min uppskattning gott bruksskick, enda som är värt att notera dingen i bezeln kl 13 samt repor i den yttre ar:n på glaset (Väldigt svårt att fota).
Länken har lite repor då det är en polerad brattelänk, ingenting som inte skulle gå bort i en polering om man nu vill det.
I övrigt är den väldigt fräsch, precis hemkommen från service där den även fick en ny krona.
Har du övriga frågor eller vill ha fler bilder så är det bara slänga iväg ett pm!
Info
- 39mm boett, sitter väldigt smutt på handleden.
- 18k bezel.
- 100m WR
- Länk passar ca 19cm handled med microjustering i yttersta läget.
- Watch only, men kommer i en breitling travelcase med service papper.
Byte är intressant mot Omega Seamaster 300M, senaste generation i svart.
Pris : 25500 OBRO skickat med valfri frakt, alternativt f2f i Umeå. Har flertalet referenser från tidigare affärer.
Bilagor
-
image2.jpeg609.7 KB · Visningar: 3
-
image3.jpeg517.6 KB · Visningar: 3
-
image0.jpeg536.2 KB · Visningar: 2
-
image4.jpeg380.3 KB · Visningar: 4
-
image7.jpeg529.2 KB · Visningar: 2
-