• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Breitling Chronomat 44 Raven, Byte Rolex. ( Ändrat bytespris )

Boozer_87

Panerai
Pris
62500
Returpolicy
Nej då nästan 5 år återstår på garanti!
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej alla sköna KS:are!
Har kommit på en kanske ganska galen idé, att avyttra min Korp till fördel för Rolex. Jag vet, lika galet som att en "Rolextorsk" skulle vilja byta åt mitt håll, men ibland så händer det :)

Klockan är uttagen i slutet av 2017 av svensk AD, avplastad av mig i början av 2018. Breitling inhouse B01 verk, Fullset, special edition, gummibandet är kortat på AD, handled ca 18 cm ( nån cm justering uppåt i bandet ) Du ser inte många i rörelse på köp och sälj. Klockan har inte en enda swirl, repa eller ding, ( Mint / Nyskick ) Använd mindre än tvåsiffrigt hemma och en gång på ett dop.

Endast byte ex, Rolex Sub, Rolex GMT, Datejust med vitguldsring eller liknande Rolex. ( Helst på rätt sida 2015, Fullset )

Nypris på min var strax över 80tkr så jag sätter bytesvärde på ( förr 65000 ) Nu 62500 kr då den är knappt använd i nyskick. Ber om ursäkt för kvalitetet på bilderna. Fixar bättre om det blir nåt av denna galna idé :)

OBS! Gör endast affärer med folk som har referenser här på KS även om jag själv bara har några st än så länge :) Förbehåller mig rätten att dra tillbaka bytesannonsen om jag ångrar mig.

PM:a om du har en lika galen idé som jag
Mvh Bobban
20180109_210230.jpg
20180109_213114.jpg
20180130_101315.jpg
20180127_123423.jpg
 
Senast ändrad:
Topp