- Pris
- 38000
- Returpolicy
- Efter ÖK
- Bilder Skickat
- Ja
OBS! Sänker 5000kr från 45k-40k, sänker ytterligare 2k från 40k-38k samtliga prisbumpar ( nov -21 ) går den inte nu så vaskar jag skiten hellre i golvbrunnen Eller så får fanskapet ligga kvar i bankfacket, billigare blir det inte
Tja! Dags att avyttra korpen!
Breitling 44mm med B01 inhouseverk på 70H gångreserv.
Svart titanlås med enkel möjlighet till justering!
Bandet är lätt kortat, passar nu min 18.5cm handled, med möjlighet att justera ca 1cm större!
Klockan är givetvis fullset med allt vad detta innebär, och den är svensksåld med garanti till sent 2022.
Håller annonsen enkel, fråga om nått är oklart!
Affär Face2Face sker endast om referenser tidigare finns från forumet, på en säker plats för oss båda!
Skickas annars mot förskottsbetalning via Swish.
Posten värdefrakt ingår!
Bilderna är från ett tag tillbaka men obetydligt använd efter och bilderna är en del av beskrivningen.
Tack KS för ett trevligt forum och möjligheten till anonsering!
Tja! Dags att avyttra korpen!
Breitling 44mm med B01 inhouseverk på 70H gångreserv.
Svart titanlås med enkel möjlighet till justering!
Bandet är lätt kortat, passar nu min 18.5cm handled, med möjlighet att justera ca 1cm större!
Klockan är givetvis fullset med allt vad detta innebär, och den är svensksåld med garanti till sent 2022.
Håller annonsen enkel, fråga om nått är oklart!
Affär Face2Face sker endast om referenser tidigare finns från forumet, på en säker plats för oss båda!
Skickas annars mot förskottsbetalning via Swish.
Posten värdefrakt ingår!
Bilderna är från ett tag tillbaka men obetydligt använd efter och bilderna är en del av beskrivningen.
Tack KS för ett trevligt forum och möjligheten till anonsering!
Senast ändrad: