• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Breitling Säljes/Bytes Breitling Chronomat AB0110

Emlan

Basic
2-Faktor
Pris
33 500kr
Returpolicy
Nej. Om inte överenskommet
Bilder Skickat
  1. Ja
Breitling Chronomat AB0110 44

Chronomaten när den var som bäst enligt mig. 44mm, 500m wr, B01 och snyggaste boetten.

Skicket är bra men finns en del hairlines. Inga dings. Viklåset har hairlines och lite repor.

Klockan har varit i min ägo i snart 4år. Jag köpte den av första ägaren. Han köpte den ny 2010. Ska vara servad av Mollstedt 2019. Men inget som styrker det. När jag mäter upp klockan med app går den -7.7s/d. Alla funktioner går utan anmärkning.

Box med lite tillbehör finns. Två orginal gummin ingår.

Pris: 33 500kr

Kan skickas på köparens risk. Ses hellre F2F 😁

Har jag missat något eller har ni frågor så är det bara att hojta till 👍

Finns i Västmanland

Tack KS❤️
IMG_0687.jpeg
IMG_0696.jpeg
IMG_0694.jpeg
IMG_0692.jpeg
IMG_0689.jpeg
IMG_0686.jpeg

Senast ändrad: