• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Chronomat B01 41mm - Prisbump 27K!!!!!

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
27000
Returpolicy
24h om det är något fel på klockan. Vid F2F ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Billigaste BO1 ever????

Fick denna i inbyte med en"KS-profil" före jul och är kanske sugen på något nytt.

Det är en Chronomat i den underbara storleken 41mm, perfekt för oss med lite smalare handleder. Klockan kommer med allt förutom det digitala certifikatet. (Serienumret står dock även på chronometer-certifikatet.)

Klockan är i bra skick, men självklart finns swirls efter normal användning.

Klockan skall enligt "Timpepromotion" vara uttagen 2014. Inget skriftligt på det dock.
Modellen tillverkades 2011-2014 såvitt jag vet. Går korrekt den tiden jag har haft klockan. Breitlings fina BO1 urverk med lång gångreserv.

Gör helst upp affären i GBG så att du får klämma på klockan, men kan skicka till medlem med referenser.

Listade på ca 70.000:- med band med viklås. Tänkte mig 34.000:- 33.000:- Nu 27.000:-!!! för denna. Kommer på gummi med viklås original, samt brunt originalläder med noname viklås. Gummit passa handleder upp till 17,5 cm. (Läderbandet passar alla handleder)

intressanta byten: Omega SMP C eller Tag Heuer Aquaracer med keramisk bezel. Endast pengar åt mitt håll såklart.
Tack KS :)

Modell: AB0140
Serie: Chronomat 41
Typ: Herrklocka, Dress / Sportmodell
Diameter: Ø 41 mm
Tjocklek: 15.4 mm
Vikt: 110.35 gram
Boett: Stål
Baksida boett: Solid
Armband: Svart gummi med viklås
Urtavla: Svart med självlysande markeringar indexmarkeringar, självlysande visare
Glas: Repskyddat safirglas
Bezel (ring): Stål, vridbar motsols
Urverk & Funktioner
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Urverk: Breitling in-house urverk Breitling 01 med 47 juveler
Gångreserv: 70 timmar
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 30 ATM
Funktioner: Kronograf
Övrigt: Kronometercertifiering (COSC), skruvkrona

IMG_7063.JPG
IMG_7065.JPG
IMG_7067.JPG
IMG_7069.JPG
IMG_7072.JPG
 
Senast ändrad:
Topp