• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Breitling Chronomat B13050

Matr0

Basic
Pris
10000kr
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjing.
Säljer min Breitling Chronomat stål/guld 39mm(inte så litet som det kan låta) (tror den är uttagen 1999) Klockan har råkat ut för en olycka och fått en liten vattenskada, syns ytterst lite på tavlan men verket är i behov av service då fukt kommit in. Fick pris från AD på 7600kr för detta, så då denna klockan mest ligger oanvänd känns det lite magstarkt för mig att lägga de pengarna på service/rep. därför slumpar jag bort den för 10,000kr.
Och hoppas någon som är lite fixig av sig får mer glädje av klockan.
Medföljer:
Ytterbox(lätt fuktskadad) box, bezelskydd:))) kvitto, bok mm(det som syns på bilderna) och klockan då såklart på stållänk.
I övrigt är klockan i använt skick, tickar på trots fukten i verket. en del hairliens osv, blir nog kanon fin med en liten polering
IMG_0083.jpg
IMG_0084.PNG
IMG_0085.PNG
IMG_0081.jpg

Tillbaka
Topp