- Pris
- 28000
- Returpolicy
- Ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Säljes en fin Breitling Chronomat 38/39mm köpt i november 1999.
Tvåtonat armband som är anpassad för 17 cm just nu med micro inställningen längst in, finns även extra länkbitar så den kan nog passa upp till 19 cm.
Inkluderar följande i försäljningen
Saknar endast boxen skulle jag säga.
Klockan har genomgått flera tidigare reperationer och service. Inga problem med klockan nu så klart.
Under min tid (ägt sedan 2019) har jag inte servat den. Tidshållningen har inte varit något att anmärka på under min tid. Klockan har använts i rotation och inte fått så mycket tid på handleden. Självklart har jag dragit upp den då och då för oljornas skull.
F2F i Uppsala endast med personer med referenser.
Inga byten just nu
Kan skicka, accepterar Swish. Priset inkluderar rek.
Referenstråd
Bilderna är tagna så att eventuella större repor och andra repor syns så bra som möjligt.
Bilder
- 38/39mm
- Tvåtonad
- Grå tavla (AR får den att se blå ut i vissa ljus)
- Fint skick med tanke på att den är högpolerad
Tvåtonat armband som är anpassad för 17 cm just nu med micro inställningen längst in, finns även extra länkbitar så den kan nog passa upp till 19 cm.
Inkluderar följande i försäljningen
- Läderarmband från Breitling
- Travel case från Breitling
- Cert och handlingar
- Kvitton från tidigare service och reperationer (orginalkvitto följer med)
Saknar endast boxen skulle jag säga.
Klockan har genomgått flera tidigare reperationer och service. Inga problem med klockan nu så klart.
Under min tid (ägt sedan 2019) har jag inte servat den. Tidshållningen har inte varit något att anmärka på under min tid. Klockan har använts i rotation och inte fått så mycket tid på handleden. Självklart har jag dragit upp den då och då för oljornas skull.
F2F i Uppsala endast med personer med referenser.
Inga byten just nu
Kan skicka, accepterar Swish. Priset inkluderar rek.
Referenstråd
Bilderna är tagna så att eventuella större repor och andra repor syns så bra som möjligt.
Bilder
Senast ändrad: