• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Breitling Chronomat Evolution A13356 - 27k

mgm3

Silver
2-Faktor
Pris
27000
Returpolicy
Vid överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Dags att stuva om i klocklådan så nu kommer det ut ett gäng klockor.

Ref. A1335611/G569 tavelfärg = vit.

Denna fantastiska pjäs är uttagen 15 november 2006 på de karibiska öarna.

Jag köpte den 2024-07, servicehistorik okänd.

Enligt timegraphern med kronan höger går den +12s/d, amplitud ligger på 269, beat error 0.0. Så en ruckning är nog på sin plats om man vill ha den inom COSC.

Klockan är lite polerad av mig då den var i ett bedrövligt skick innan och jag mådde lite dåligt av att se den så sliten. Passade på att byta skruv samt sprint till låset när jag ändå höll på.

Full set med allt vad det innebär. Se bilderna för innehåll och skick.

Klockan passar 17,5cm handled i dagsläget med två extra länkbitar som ingår. Borde vara som original om jag inte missförstått något.

Där är avskavt på AR-behandlingen mellan kl. 12 och 15. Vet ej vad föregående ägare sysslat med. Syns i vissa vinklar men jag kunde inte få med det i studioljus så vill ni se det kan jag ta bilder separat enbart på den.

DSC07532.webp

DSC07503(stacked).webp

DSC07508.webp

DSC07513.webp

DSC07514(stacked).webp

DSC07520(stacked).webp

DSC07528.webp

DSC07529.webp

IMG_0337.webp

Tillbaka
Topp