• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Breitling Chronomat Evolution A13356

Barelo

Basic
Pris
24.900 SEK
Returpolicy
Självklart. Jag är ny här och strävar efter att alla är nöjda. Dock senast 24h efter mottaget, vilket är rimligt. Men jag föredrar F2F över en fika 😊
Breitling Chronomat Evolution (A13356) med häftig/unik röd tavla. Ta chansen att få äga och tillägga i samlingen en kvalitetsklocka med röd tavla.
Uttagen 2004 hos en svensk auktoriserad återförsäljare. Senaste omfattande service gick på 18.900kr. Senaste service var byte av packning samt trycktest (2021).
Klockan är i bra skick och fungerar bra. För den petige så är självfallet klockan använd, så vänligen inspektera bilderna noga eller kontakta mig för fler bilder 😊
Samtliga tillhörigheter vid nyköp medföljes, se bilder eller skriv ifall ni undrar över något.

Jag säljer denna för endast 24.900kr.

Tack KS för denna fantastiska nätverk!
Jag strävar som sagt efter att alla ska vara nöjda!
IMG_7353.jpeg
IMG_7357.jpeg
IMG_7359.jpeg
IMG_7360.jpeg
IMG_7355.jpeg

Tillbaka
Topp