• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Chronomat & Montblanc tradition

Emlan

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Nej om inte överenskommet
Bilder Skickat
  1. Ja
1. Såld Breitlingen Chronomat 18k & stål

En rättså ovanlig chronomat med solid 18k bezel samt rouleauxlänk i stål och solid 18k. Inge plattering, så ser riktigt fräsch ut fortfarande.

Breitling Chronomat 13048 tillverkad någon gång på 90-talet.

Kommer som watch only. Äkthetsintyg och kvitto finns på tyska. Servicehistorik okänd, men inte märkt någon större avvikelse och alla funktioner går klockrent.

Skicket är bra, inga större repor eller dings. Men det är en rätt gammal klocka så förvänta er lite skavanker. Finns någon ding på bezeln vid kl5. Länken är i bra skick och thight. Klarar en handled på ca 18,5-19cm


Fler bilder kan skickas om så önskas.

Pris: 26 500kr eller byte. Priset är såklart inte hugget i sten.

Byten? Testa mig!

_______________________________________

2. Såld Montblanc tradition 112609

Super fin Montblanc jag nyss kom över i ett kul byte! Hade hoppet om att jag skulle gilla en dressare, men jag klär mig fasen för dåligt..

Fullset med box och cert uttagen i Qatar 2021. Kudden till boxen saknas.

Skicket är bra, men finns lite hairlines. Läderbandet är använt men det finns en del liv kvar i det.

Skickar med ett mesh om så önskas

Lägger upp den för vad jag köpte/bytte till mig den för.

Pris: 12 000kr eller byte



Båda kan skickas men då på köparens risk. Ses mycket hellre f2f över en kaffe 😁
IMG_2735.jpeg

IMG_2809.jpeg
IMG_2801.jpeg
IMG_2802.jpeg
IMG_2797.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_2749.jpeg
    IMG_2749.jpeg
    491.8 KB · Visningar: 8
  • IMG_2759.jpeg
    IMG_2759.jpeg
    421.4 KB · Visningar: 6
Senast ändrad:
Topp