- Pris
- 8000
- Returpolicy
- Enl. ök.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer ett stycke Breitling Chronomat - ref. 81950
Tillverkad ca -90
Klockan är i behov av service då den tappar ca 18 sekunder per dygn. Tidsavvikelsen har dock varit oförändrad under det knappa år jag har ägt den.
Till det positiva hör följande punkter:
-Klockan dras upp av automaten och har en lång gångreserv
-Det manuella uppdraget känns mjukt och fint
-kronan gängar in bra
-Datumet växlar prick kl 00
-Kronografen går samt nollar korrekt
-Vridringen snurrar lagom lätt med distinkta klick
Det visuella skicket är i mina ögon gott, inga större dings men givetvis återfinns ett fåtal hairlines/småmärken om man studerar boetten noga.
Smårepor i AR-coatingen som syns i vissa vinklar.
Tillbehör:
Kommer med två Breitling-gummin, ett svart och ett blått. Det svarta bandet är i använt skick och det blå nästintill oanvänt. Nypris för dessa band är 1.000 kr styck.
Skickar även med en noname-box samt ett certifikat utfärdat av italiensk handlare (ej originalcertifikatet).
Jag ser helst en F2F-affär i Göteborg, eventuell frakt bekostas av köparen.
Väl mött!
Jacob
Tillverkad ca -90
Klockan är i behov av service då den tappar ca 18 sekunder per dygn. Tidsavvikelsen har dock varit oförändrad under det knappa år jag har ägt den.
Till det positiva hör följande punkter:
-Klockan dras upp av automaten och har en lång gångreserv
-Det manuella uppdraget känns mjukt och fint
-kronan gängar in bra
-Datumet växlar prick kl 00
-Kronografen går samt nollar korrekt
-Vridringen snurrar lagom lätt med distinkta klick
Det visuella skicket är i mina ögon gott, inga större dings men givetvis återfinns ett fåtal hairlines/småmärken om man studerar boetten noga.
Smårepor i AR-coatingen som syns i vissa vinklar.
Tillbehör:
Kommer med två Breitling-gummin, ett svart och ett blått. Det svarta bandet är i använt skick och det blå nästintill oanvänt. Nypris för dessa band är 1.000 kr styck.
Skickar även med en noname-box samt ett certifikat utfärdat av italiensk handlare (ej originalcertifikatet).
Jag ser helst en F2F-affär i Göteborg, eventuell frakt bekostas av köparen.
Väl mött!
Jacob
Senast ändrad: