• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Avslutad Breitling Chronometre Aerospace E75362 Blå(SÅLD)

Micke L

Silver
2-Faktor
Pris
12000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Har denna trevliga Breitling Chronometre Aerospace med snygga blå tavlan till salu eller byte.
Ref E75362 är den trevliga referensen med Superquartzverket samt perfekta storleken på 40 mm.
Inlämnad till min urmakare 25-04-16 för översyn av urverket, packningsservice samt trycktest.
Verket såg jättefint ut utan några fuktskador eller dyl.
Nytt originalbatteri sattes dessutom in 2025-04-16.

Klockan har några issues, men inget jättestort.
Glaset är felfritt och likaså boetten som är i titan. Dock lite repor på glasringen som syns mer på bilderna än på handleden.
Länken var aningen för kort (för ca 17,5 cm) när jag köpte den, så jag fick tag på några extra länkbitarhär på KS av en trevlig medlem, men dom är inte rätt för denna länken då de har stift istället för skruvar men de passar fint ändå på klockan och då funkar länken upp till 19 mm ungefär, se bilderna. Gillas inte detta så är de bara att plocka bort, men då passar klockan max 17,5 cm handled.
Bifogar ett blått gummi som jag inte har varesig historik eller äkthetsgaranti på. Bandet är lite för långt för mig, misstänker XL storlek och är det oro kring detta så tar jag bort bandet från annonsen.

Inga tillbehör utom klocka och extra band. Kommer i en certina servicebox.

Pris: 12 k inkl frakt inom Svedala
Byten är välkomna. Lägger gärna imellan slantar vid intressant objekt. Testa vettja, värsta som kan hända är bara ett ”nej tack”
IMG_0089.jpeg
IMG_0090.jpeg
IMG_0091.jpeg
IMG_0092.jpeg
IMG_0093.jpeg
IMG_0094.jpeg
IMG_0095.jpeg
IMG_0096.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp