• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Chronospace i bruksskick [20/11 sänkt pris - nu 5200]

_robban

Cartier
2-Faktor
God middag gentlemens
Säljer här en Breitling Chronospace ifrån 1996 som jag relativt nyligen införskaffade ifrån en kille i US

Denna klocka och modell har allt sedan jag först råkade se den på gapig amerikans arm i en dimmig bar på Trinidad för nu 15 år sedan varit närvarande i mitt sinne - en sådan vill jag ha!

Många andra klockor kom och gick och när sen jag fick nys om en till en rimlig peng så tog jag chansen och slog till. Men som många av er känner till, ibland gifter det sig inte helt bara så den får gå vidare till någon annan.

Klockan i fråga är alltså en Breitling Chronospace ifrån 1996 i brukskick.
Kommer med ett Breitling reseetui och original manual. Alla funktioner fungerar helt utan bekymmer och så även själva klockan som sådan. Service historik är okänd och ev bad duglighet är okänd. Tavlan har blekts med tidens tand och skiftar i blå / grå och har små färgsläpp på tavla under övre displayen, se bilder för detaljer, inget som alls påverkar funktion alls.

Klockan kommer på ett svart no name kevlar band (ej på bild) och även med ett "shark mesh" enligt första bilden kan följa med - detta är dock lite kort för de flesta då jag har handleder som är rätt klena.

Lite bilder, den första min egna bild och dom två andra ifrån förra ägaren
1.jpg


2.jpg


3.jpg


Pris ide 6000 5200 kr inklusive REK hem till dig inom Sverige

Retur inom två dagar om objektet inte över stämmer med beskrivningen. Köparen står för eventuella avgifter vid retur.

Tack för titten
//Robert
 
Topp