• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Cockpit 41mm Nu 18K!

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
18000
Returpolicy
Ingen retur såvida inte klockan är oäkta.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu har jag testat denna vackra klocka. Köpt på KS. Underbar storlek på 41mm och bärs något mindre. Tunn, så att den går in under skjortan.

Breitling Cockpit
Ref: A49350
41mm
Safirglas
Pilotlänk
Full set inkl boxar, stämplat certifikat, chronometer-cert, extra länkbitar och tag. Uttagen 2005 på Rydbergs Ur.
Jag är andra ägaren och förra ägaren hade använt klockan mycket sparsamt, så klockan är mycket fin för sin ålder. Finns lite deskdives på låset och något minimalt märke i antireflexen på glaset. Får inte med det på bild. Ingen servicehistorik, men har gått perfekt den tid jag har haft den.

Pris: 19800:- Nu 18k

Pilotlänken är grymt skön och "svindyr" som ni som kan Breitling vet.
Inga byten, såvida du inte har en Tudor Black Bay 41mm i bra skick. Finns i Göteborg, men kan såklart skickas till KS:are. Betalning med swish.
Tack KS!


IMG_2956.jpg
IMG_2955.jpg
IMG_2954.jpg
IMG_2950.jpg
IMG_2956.jpg
IMG_2955.jpg
IMG_2954.jpg
IMG_2950.jpg
 
Senast ändrad:
Topp