• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling colt 2

McGyver

Rolex
Till salu igen pga oseriösa köpare!

Breitling Colt II från 2006


Klockan är genomgången av mig nyligen. Verk kontrollerat och delvis smort och sedan ruckat (se graf nedan)
Boetten har fått sig en lättare polering - små märken finns men både boett och länk i mycket gott skick.
Länken är en original Breitling Pro II med anpassade SEL för att passa Colt-boetten.
Det följer med två original Breitling gummi - en äldre variant och en ny.
Endast klocka och band - inga övriga tillbehör.

Jag lämnar 6mån garanti.

((13200:-) 12500:- inkl. värdefrakt) SÅLD! Tack KS för annonsplatsen!

FÖRTYDLIGANDE:

1. Endast klocka, EJ box och certifikat = beroende på vilket försäkringsbolag du har så kan det behövas ett värderingsintyg för att klockan skall omfattas av hemförsäkringen! Jag kan ordna fram ett äkthetsintyg/värderingsintyg om så önskas till självkostnadspris.
2. Klockan är 10år och använd=den är inte i nyskick=det finns små ytrepor på t.ex. bezeln! Dessa kan tas bort om köpare önskar men då de är så minimala har jag personligen låtit dem vara! (det är svårt men jag skall försöka ta närbilder på bezeln senare)

Vid intresse PM eller mejl till info(at)urvintage.se

Byten mot defekta Omega Speedmaster (Pro, MKII etc), vintage kronografer, Datejust m.m. är intressant! (hela går givetvis även bra)

Returpolicy: 48h, vara i samma skick som vid mottagande, köpare står för den totala fraktkostnaden vid retur.

145346820281527200_resized.jpg

145346820209019200_resized.jpg


145346820040861600_resized.jpg

145346820160958600_resized.jpg

145346820243395000_resized.jpg
 
Senast ändrad:
Topp