- Pris
- 14900kr
- Returpolicy
- Nej garanti.
- Bilder Skickat
- Ja
Lägger ut mm300an igen då annat är på listan som vanligt... Pris nu SÅLD!
Ta chansen och köp Seikos ikon, sbdx017 är den sista "riktiga" mm300an. Klockan i sig är i toppskick rent ut sagt, knappt någon hairline på boett, bara på spänne/lås du kan hitta lite spår. Fullset givetvis, uttagen från gnomon 2017. Gummibandet är även det i grymt bra skick. Allt som kan anmärkas på är att kronan ser ut som på sbdx001 dvs osignerad utan prospex x:et, detta då den vart inne på garantiärende gällande kronan. Samt en repa på glaset som jag försökt fånga på närbilden utav klockan, precis under seikologgan mot kl 9 indexet. Allt som allt en grym mm300.
"Nya" Breitling Colt nu till salu! Otroligt fin grå sunburst tavla som verkligen lyser i solen! Storleken är perfekt med sina 41mm som bärs mer som 40 enligt mig. Tunn och inte alls sådär klumpig som en del breitlings kan vara. Klockan är köpt av mig i juli 2020 så den är ju under garanti ett bra tag framöver. Skicket är nästintill nyskick, någon micro hairline kanske man kan hitta. Fullset naturligtvis och alla papper osv finns. Hör av dig vid frågor eller mer bilder kanske. Ev köpare står och ansvarar för ev frakt. 21.5k!!! Sista prisbumpen Finns för f2f i Halmstad
Ta chansen och köp Seikos ikon, sbdx017 är den sista "riktiga" mm300an. Klockan i sig är i toppskick rent ut sagt, knappt någon hairline på boett, bara på spänne/lås du kan hitta lite spår. Fullset givetvis, uttagen från gnomon 2017. Gummibandet är även det i grymt bra skick. Allt som kan anmärkas på är att kronan ser ut som på sbdx001 dvs osignerad utan prospex x:et, detta då den vart inne på garantiärende gällande kronan. Samt en repa på glaset som jag försökt fånga på närbilden utav klockan, precis under seikologgan mot kl 9 indexet. Allt som allt en grym mm300.
Bilagor
Senast ändrad: