• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Breitling colt 44 automatic

Bertero

Basic
Hej på er.
Har fått suget på en Breitling Colt 44 Automatic vit/stål, och samtidigt inhandla en omega Seamaster 600 för mer dressad klädsel.
Tänkte se vad ni har för synpunkter på dessa ur, vet ju ni har sjukt grym kunskap gällande klockor.
Hur håller sig en Colt mot andra Breitling`s ?
Hur ofta måste man serva den?
Vet ni någon annan stilren bra vintage klocka?

Budget för min Breitling är runt 25K
Och för vintage klockan 5k.

Tycker ni det fungerar köpa från uret.se, eller har ni något annat tips.

Blev många frågor ;)
Men ingen fråga är för dum brukar man ju säga :)

Tack på förhand

Tjena! Välkommen!

Här på forumet finns det ett stort antal trådar som avhandlar specifika märken. Även Breitling :) vilket även helt objektivt är en av de bästa trådarna. Mitt tips skulle vara att slänga in frågorna där så får du nog tveklöst bäst svar. @Denke kanske kan flytta?

Återigen välkommen.

Tjena! Välkommen!

Här på forumet finns det ett stort antal trådar som avhandlar specifika märken. Även Breitling :) vilket även helt objektivt är en av de bästa trådarna. Mitt tips skulle vara att slänga in frågorna där så får du nog tveklöst bäst svar. @Denke kanske kan flytta?

Återigen välkommen.

Tack för välkomnandet :)

Tyvärr lite ny på det här med forum, hoppas Adim kan flytta den till rätt tråd.

Tillbaka
Topp