• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Colt 44 svart

bogw

Breitling
Säljer en nyligen inköpt Breitling Colt 44 med svart urtavla. Klockan är i väsentligen nyskick, lite märken av länkbyte mellan hornen men inget större. I övrigt som en ny klocka är efter någon vecka. Klockan är inhandlad i svensk urhandel och med följer alla originaltillbehör, kvitto, garanti samt försäkring (tror inte den är personlig). Sitter Breitlings Professional länk på och även Breitlings svarta läderarmband följer med.

Det enda eventuella byte jag kan tänka mig är en Tudor Submariner.

För den intresserade tar jag fler bilder och mejlar.

Nypris svensk urhandel: 24800 kr + läderarmband.
Pris: 18000 kr

Ps: Jag vet att man kan köpa grå-marknadsversion billigare än listpriset 24800 kr.

WNQGrsn.jpg
 

bogw

Breitling
Även Omega Seamaster med "papperna i ordning" (inga grå-marknads klockor) och i bra skick kan vara ett intressant byte.
 
Topp