• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling colt A17350 nu 9000kr!

Rojalisten

Panerai
SÅLD!


Tjenare!

Säljer denna Breitling för att finansiera annat, en colt från 2003 med tillhörande box, ytterbox, diverse informationshäften, cert, bezelsskydd, komplett länk etc. Full sett om jag inte har fel.

Okänd service historik, men enligt tidigare ägare är rotorn bytt för ett par år sedan. Klockan tickar på fint, men jag har inte mätt den, eller upptäckt någon oönskad gång. Det är en repa i glaset mellan klockan 10-11, samt att lilla extra bygelspännet är slitet, i övrigt så är klockan fin för sin ålder :)

Model: Colt Automatic
Production Years: 1999-2005
Gender: Mens
Case Materials Available: Steel
Movement: Breitling 17
Power Reserve: 42 Hours
Water Resistance: 500m
Bezel: Unidirectional
Crown: Screwdown
Crystal: Sapphire
Diameter: 38mm
Thickness: 13.2mm
Weight: 62.4g
Bracelet: Fighter
Lug Width: 18mm
Watchwinder Direction: Both

Pris: tidigare 10 500kr, 10 000kr, slutgiltig pris 9000kr Ingen retur i och med att pengarna går direkt till annat. Köpare står för frakten.

Förbehåller mig rätten att ta bort annonsen om jag ångrar mig.
IMG_2217.JPG


IMG_1996.JPG


IMG_1795.JPG


IMG_2177.JPG

Tack KS för annonseringen!
 
Senast ändrad:
Topp