R
Raderad medlem 15346
Guest
- Pris
- 13500
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Inköpt slutet av november 2017 på Erikssons Urhandel. Så nära nyskick man kan komma på en begagnad klocka, inga repor eller märken vad mina ögon kan se vid inspektion. Lite damm som syns på bilderna bara. Allt som ingick vid köp medföljer givetvis.
Det är med en tår i ögat jag skapar denna annons, klockan och materialet, urverket och hela upplevelsen av klockan gör att jag älskar den. Som knegare är resurserna dock begränsade och nu har jag kärat ner mig i något annat
Säljes F2F i Östergötland eller skickas om köparen står för frakt.
Retur: Nej, klockan har långt kvar på garanti och pengarna ska gå direkt till andra inköp.
Pris: 13 500 kr prutat och klart och betalning sker via banköverföring i förskott.
Byten: Nej
Mvh
Jim
Det är med en tår i ögat jag skapar denna annons, klockan och materialet, urverket och hela upplevelsen av klockan gör att jag älskar den. Som knegare är resurserna dock begränsade och nu har jag kärat ner mig i något annat
Säljes F2F i Östergötland eller skickas om köparen står för frakt.
Retur: Nej, klockan har långt kvar på garanti och pengarna ska gå direkt till andra inköp.
Pris: 13 500 kr prutat och klart och betalning sker via banköverföring i förskott.
Byten: Nej
Mvh
Jim