• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Breitling Colt Skyracer

R

Raderad medlem 15346

Guest
Pris
13500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Inköpt slutet av november 2017 på Erikssons Urhandel. Så nära nyskick man kan komma på en begagnad klocka, inga repor eller märken vad mina ögon kan se vid inspektion. Lite damm som syns på bilderna bara. Allt som ingick vid köp medföljer givetvis.

Det är med en tår i ögat jag skapar denna annons, klockan och materialet, urverket och hela upplevelsen av klockan gör att jag älskar den. Som knegare är resurserna dock begränsade och nu har jag kärat ner mig i något annat :angel:

Säljes F2F i Östergötland eller skickas om köparen står för frakt.
Retur: Nej, klockan har långt kvar på garanti och pengarna ska gå direkt till andra inköp.

Pris: 13 500 kr prutat och klart och betalning sker via banköverföring i förskott.

Byten: Nej

Mvh
Jim

Skyracer.jpg

2017-11-23 18.16.08.jpg

2017-11-24 07.39.32.jpg

Tillbaka
Topp