- Pris
- 16000
- Returpolicy
- Helt ok. Skicka tillbaka om du inte är nöjd i samma skick som den kom inom 48 timmar, eller enligt ök.
- Bilder Skickat
- Ja
Bretling Cronomat från 1992. Modellen kallas också för UFO, för sin form sett från sidan.
Modellref: A 13047
Boett: 39 mm i fint skick
Band: ett blått original i använt men ok skick och ett svart Hirsch. Bandbredd 20 mm.
Fullset: boxen är inte den vackraste jag sett, men det är iaf originalboxen. Alla papper, instruktionsbok, ifylld servicebok är med.
Service: klockan är servad på klockmaster Globen 2011. Kvittot är med, men texten har försvunnit. De har dock stämplat och signerat i serviceboken. Dessutom går det att följa denna klocka minst två ägare bakåt på KS.
Tavla: blå med relief i utstrålande mönster.
Hur går den då? Jag har under mina två år som jag ägt den aldrig behövt ställa om tiden, förutom när den varvats med andra klockor och inte använts så klart.
Urverk: B01, Breitlings egna modifierade ETA 7750. Ett välkänt pålitligt verk.
Modellref: A 13047
Boett: 39 mm i fint skick
Band: ett blått original i använt men ok skick och ett svart Hirsch. Bandbredd 20 mm.
Fullset: boxen är inte den vackraste jag sett, men det är iaf originalboxen. Alla papper, instruktionsbok, ifylld servicebok är med.
Service: klockan är servad på klockmaster Globen 2011. Kvittot är med, men texten har försvunnit. De har dock stämplat och signerat i serviceboken. Dessutom går det att följa denna klocka minst två ägare bakåt på KS.
Tavla: blå med relief i utstrålande mönster.
Hur går den då? Jag har under mina två år som jag ägt den aldrig behövt ställa om tiden, förutom när den varvats med andra klockor och inte använts så klart.
Urverk: B01, Breitlings egna modifierade ETA 7750. Ett välkänt pålitligt verk.
Senast ändrad: