- Pris
- 41000
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en otroligt fin Breitling Emergency Orbiter 3, ref E56321. Just denna variant är limiterad till 2000 exemplar och kommer utöver ett vanligt fullset med ett specialcert och en liten del av luftballongen Orbiter 3, världens första luftballong att göra en jorden runt-resa utan stopp. Utöver det så inkluderas det vanliga, enorma fullt msetet med väska, manual, VHS, testmätare, skruvmejsel osv.
Mycket fint skick och väl underhållen med fullservice 2014, 2017 och 2021. 2024 bytte jag batteri och trycktestade den. Kommer på en original titanlänk som är fullängd (upp till 21cm). Allt fungerar klockrent!
43mm exkl krona, 15,5mm hög och vattentät till 30m. Bärs doch väldigt bra i och med att den är helt tillverkad i titanoch tavlan är storleksmässigt lik en 40mm Aerospace.
Ta chansen nu och köp den här häftiga klockan! Rätt ovanlig med fullset och billigaste på C24 med alla tillbehör är 54k.
Pris: 41.000kr42.500kr inkl Värdefrakt eller F2F i Stockholm
Mina omdömen:
klocksnack.se
Mycket fint skick och väl underhållen med fullservice 2014, 2017 och 2021. 2024 bytte jag batteri och trycktestade den. Kommer på en original titanlänk som är fullängd (upp till 21cm). Allt fungerar klockrent!
43mm exkl krona, 15,5mm hög och vattentät till 30m. Bärs doch väldigt bra i och med att den är helt tillverkad i titanoch tavlan är storleksmässigt lik en 40mm Aerospace.
Ta chansen nu och köp den här häftiga klockan! Rätt ovanlig med fullset och billigaste på C24 med alla tillbehör är 54k.
Pris: 41.000kr
Mina omdömen:
Limeee
Befriade @Limeee från en Doxa. 100% som alltid. Han är definitionen på good guy!
Senast ändrad: