• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Breitling Exospace B55 Connected

Boozer_87

Panerai
Pris
35000
Returpolicy
Enligt ÖK
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej alla goa B-vänner! Och andra likasinnade.
Säljer min svarta Anabola-Aerospace ( Exospace ) 46 mm i Titanuim, svart viklås i Titanium. Har haft B i olika stolekar från 40mm - 46mm och skulle säga med titanium, färgen ( svart ) och den låga höjden bärs den mer som 43-44mm, håller annonsen kort, eller inte 🤣
Fullset, köpt på AD i Sverige 2017, ägd av annan forummedlem innan mig, Jag är tredjeägare. Trycktestad förra året. Har en hel del band av olika färg med dubbelfärgad gummi och lite annat. Tyvärr ganska "små" passar runt 17-17,5 mm. Det som sitter på ( Orange ) passar mig ca 18 cm på vintern och 18,5 cm på sommaren. Sätter priset ruskigt lågt så vill man köpa nya band som passar finns det pengar över till det. Kolla chrono 24 exempelvis! Klockan är överlag i fint skick 8/10, för den pedanta finns det saker men överlag bra skick. BREITLINGS svar på "smartwatch"
Referenser finns och skickas endast mot förskottsbetalning. Frakt ingår i priset!
Lägger ut en bild, finns mer bilder vid intresse.
Väl bemött!
20221026_032403.jpg
 
Senast ändrad:
Topp