• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling i Göteborg!

JOADAT

Breitling
Efter att ha läst om "Brattar och dörrvakter från Göteborg" så var det med ett leende jag tog denna bild på Landvetter.
image.jpg
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Om sanningen ska fram är det endast Brietling som gäller i Götet :happyhappy:

Edit: kan ju också vara tullens referensklocka som de använder när de ska fånga kopior köpta i Asien.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Men är det inte så att Breitling finns på Arlanda oxå...
Trodde en gång att jag flugit fel när det första jag såg var en Breitling klocka i taket på ankomsthallen ARN Term. 5! ;)
 

JOADAT

Breitling
Men är det inte så att Breitling finns på Arlanda oxå...
Trodde en gång att jag flugit fel när det första jag såg var en Breitling klocka i taket på ankomsthallen ARN Term. 5! ;)

Ska kolla upp det. Har bara jobbat där 19 år utan att reagera, men så fort man kom till Landvetter så... Å andra sidan har man inte grubblat på klockor hela livet utan det är en åkomma som kommit med åldern.
 

TKVF

Panerai
Köpenhamn har nog de flesta klockorna. Synd att intr ladveter eller arlanda kan ha lite bättre utbud cokså.
 

Vedspis

Breitling
Jag vet en som har en av dom som han vill sälja. På riktigt.
Kanske nån butiksägare eller villaägare här inne som vill flasha nästa gång middagsgästerna frågar vad klockan är
:D
 
Topp