• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Breitling Iranian air force

Singular

Rolex
2-Faktor
Inte märkvärdigare än något annat - tråla annonser på klockforum, sök på eBay/Chrono24, lägg ut köpesannonser. Kolla framförallt på Breitlingfora, ex breitlingsource och WUS breitling.
 

Willage

Breitling
Tack! Jag är en novis inom klockor, undrar vad jag ska vara på vakt för så jag inte blir lurad.... Den ska vara en julklapp till min man.
 

Jens

Greedo
Har haft en fr Iraqi air force som gav upp, lämnade in den till urmakaren för översyn.
Det visade sig att den inte gick att laga och man var tvungen att byta urverket.
Då de inte tillverkades längre så var jag tvungen att hitta en donator på begagnatmarknaden.
Efter sju svåra år så lyckades jag hitta en och det hela löste sig.
Det är en cool klocka, dock höjer jag ett varningens finger!

I all välmening

J
 

Willage

Breitling
Har haft en fr Iraqi air force som gav upp, lämnade in den till urmakaren för översyn.
Det visade sig att den inte gick att laga och man var tvungen att byta urverket.
Då de inte tillverkades längre så var jag tvungen att hitta en donator på begagnatmarknaden.
Efter sju svåra år så lyckades jag hitta en och det hela löste sig.
Det är en cool klocka, dock höjer jag ett varningens finger!

I all välmening

J
Tack:) Ja den är cool, jaghoppas att hitta en bra utan större fel. Lite rädd att bli lurad bara....
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Har haft en fr Iraqi air force som gav upp, lämnade in den till urmakaren för översyn.
Det visade sig att den inte gick att laga och man var tvungen att byta urverket.
Då de inte tillverkades längre så var jag tvungen att hitta en donator på begagnatmarknaden.
Efter sju svåra år så lyckades jag hitta en och det hela löste sig.
Det är en cool klocka, dock höjer jag ett varningens finger!

I all välmening

J


Faktum är att din gamla klocka lever och frodas, eller som den jag har för mig det sas på gamla TTT "liket lever" :)

Den tickar på med samma batteri till och med ;)
 

Jens

Greedo
Faktum är att din gamla klocka lever och frodas, eller som den jag har för mig det sas på gamla TTT "liket lever" :)

Den tickar på med samma batteri till och med ;)

Det glädjer mig att höra, borde dock inte vara nåt problem med det verket då det var ett i nyskick som jag hittade.
När jag sålde den hade den dessutom fått ett nytt batteri och packningar och trycktestats.


Jag är glad att liket lever!


J
 
Topp