• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Breitling kevlar armband

Wingren

Basic
Hej, jag har ett helt nytt Breitling kevlar armband(svart) som bara ligger & ligger, nån som har en ide´om vad man kan sälja det för?, nåt borde det ju kosta ?
mvh HW

såhär ser det ut :) breitling.jpg

Hur länge har du haft det? Jag har för mig att Breitling slutade tillverka kevlarbanden för minst 10år sedan.
Är du säker på att det är äkta?

Jag hade ett nytt som jag sålde här på KS för 890 kr skickat, vilket var hälften av vad jag gav för det för två år sedan på Ebay.

Finns lite bilder om du söker på "Breitling kevlar strap" på google bilder, för info så köptes klockan, en Tag super professional 1000 & bandet hos Zadok jewlery i Houston, hösten -96 :)

Finns lite bilder om du söker på "Breitling kevlar strap" på google bilder, för info så köptes klockan, en Tag super professional 1000 & bandet hos Zadok jewlery i Houston, hösten -96 :)

Jag tvivlar inte på dig på något vis, blev bara nyfiken då jag aldrig har ramlat över dessa tidigare? Är bandet stelt som fasiken? :)

Tror jag inte heller, var bara lite ytterligare info :)
Stelt vet jag inte om det är, inte stelare än ett nytt läderband skulle jag väl säga,mjuknar nog efterhand

Tillbaka
Topp