- Pris
- 33000
- Returpolicy
- Nej ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Upp till försäljning är en mycket fin vintage Breilting / Kronometer Stockholm Top Time 810 från ca 1969. Klockan är i väldigt fint skick. Det negativa är att lysmasan inte är perfekt och att det är en mörk fläck på kronografhanden. Men vilket skick för en 54 år gammal klocka! Dessa bytte senare namn till long playing.
Modell: Top Time
Referens: 810
Serienr: 1280xxx
Kaliber: Venus 178
År: ca 1969
Boett: Stålboett - Väldigt bra skick för sin ålder, har märken lite här och var och troligen aldrig polerad.
Tavla: Silvrig pandatavla med sunburst textur
Glas: Plexi - Nytt
Armband: Kommer utan armband.
Senaste service: Okänd servicehistorik, har kontrollerats av urmakare som inte tyckte den behövde service just nu. I min ägo har den fått ett nytt timhul för kronografen (den var av när jag köpte klockan), ny krona och nytt plexi.
Inkluderar: Klockan och utbytta delar.
Finns i Göteborg för F2F men kan också skickas mot betalning i förskott. Köparen väljer då det fraktsätt som önskas.
Är det något ni undrar över är det bara att höra av er.
Modell: Top Time
Referens: 810
Serienr: 1280xxx
Kaliber: Venus 178
År: ca 1969
Boett: Stålboett - Väldigt bra skick för sin ålder, har märken lite här och var och troligen aldrig polerad.
Tavla: Silvrig pandatavla med sunburst textur
Glas: Plexi - Nytt
Armband: Kommer utan armband.
Senaste service: Okänd servicehistorik, har kontrollerats av urmakare som inte tyckte den behövde service just nu. I min ägo har den fått ett nytt timhul för kronografen (den var av när jag köpte klockan), ny krona och nytt plexi.
Inkluderar: Klockan och utbytta delar.
Finns i Göteborg för F2F men kan också skickas mot betalning i förskott. Köparen väljer då det fraktsätt som önskas.
Är det något ni undrar över är det bara att höra av er.
Senast ändrad: