• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Breitling Navitimer 1461 LE black steel

Har bestämt mig för att min Navitimer skall få vandra vidare. Den är uttagen 2015 i juni så således finns garanti kvar fram till juni 2017. Det är ett litet märke på kronan i övrigt är den i mycket gott skick. Den är inte använd mer än ca 2-3 månader totalt. Box, cert, extra armband etc finns och medföljer. Se bild.

Då jag har bestämt mig för att prova på att äga en Rolex så ser jag gärna ett byte mot tvåtons submariner, datejust eller liknande. Vid byte bör det vara klocka som är av samma värde som navitimern. Priset vid byte eller försäljning är 69000:-

Då detta är min första annons någonsin så saknas givetvis referenser. Därav ser jag gärna att affär görs upp f2f I Malmö med omnejd. Är köpare välkänd från detta forum så är jag benägen att köparen får välja mötesplats/hur affären skall avslutas. I annat fall träffas vi på mitt arbete i Malmö.
Ingen retur då garanti finns och affär görs upp f2f.
20161112_082559.jpg
20161112_082738.jpg
20161112_081838.jpg
20161112_082955.jpg
20161112_083032.jpg
20161112_083750.jpg

Tillbaka
Topp