• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Breitling Navitimer 2300 Iraqi Airforce PRISSÄNKT!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

filipj

Breitling
Pris
6000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej alla!
Eftersom intresset varit väldigt svalt så har jag sänkt priset till 5500:-.


Går i tankarna att avyttra min Breitling Navitimer 2300 (80970) som jag fick av min far. Klockan är för sin ålder i väldigt bra yttert skick. Jag lämnade in klockan på Klockmaster i Bromma ( Stockholm ) för ett kostnadsförslag för vad och vilken service som krävs för att få igång klockan igen. Efter återkoppling måste urverket och batteri bytas, klockans urverk eller batteri fungerar alltså inte. Eftersom klockan är så pass gammal är delarna som behövs inte längre i lager hos officiella Breitling reparatören ( enligt Klockmaster). Borde vara görligt för någon med kunskap om Breitling eller klockor att fixa den, men den säljs i befintligt skick utan reservationer.

Det jag vet är att klockan är sällsynt, utgiven under Saddam Hussein regimen till piloterna i Irakiska Flygvapnet. Endast klockan som säljes, ingen låda, kvitto eller garanti medföljer. Om ni har några frågor kan jag försöka svara, men min kunskap om klockan eller klockor generellt är begränsad.
Klockan verkar gå för 1500-3000$ utan Iraqi Airforce graveringen, jag tänker mig 5500:- för klockan.
Klockan finns i Stockholms innerstad om någon intresserad spekulant vill ta en titt på den. Vid försäljning efter inspektion / leverans sker inga returer om vi inte kommer överens om annat.
Väl mött!

 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp