• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Breitling Navitimer 806

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Från mitten av 1960-talet. Servad för ca ett år sedan. Bla fjäder och glas bytt.
Fin patina på tavla och visare. Case är i mycket fint skick med skarpa kanter. Självklart finns det spår av användning men överlag så är boetten väldigt fin.
Kommer på ett i princip nytt mesh samt ett svart nato. Följer också med ett originalspänne om köparen sen vill köpa ett vanligt skinnband.
En defekt finns dock. Kronografen nollställer något snett vilket jag antar kan korrigeras enkelt hos urmakare. Själv stör jag mig inte på det då det bara är att låta kronografen gå en sekund så att den står rakt.
Klockan finns i Stockholm för påseende men kan självklart skickas på begäran. Hinkvis med referenser finns om så skulle krävas. :)

Pris: 23k alt bytes mot mot Rolex/Tudor. Rent köp prioriteras dock.

Frågor/funderingar -->skicka ett mail.
perjohansson(at)msn.com
003-3_zps6b31f584.jpg

b1_zps84900b87.jpg

b2_zpsa65b8d16.jpg

b5_zpsa3aa9838.jpg

b6_zps18edd447.jpg

b3_zpsed65211d.jpg

b4_zps9f13131c.jpg

 
Topp