• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Breitling Navitimer Rattrapante Guld Pris BUMP

SIRdavid

Silver
Pris
149000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Edit.. Provar att lägga ut klockan igen, den är i fack och har använts kanske vid 5 tillfällen sedan annonsen först lades ut..

Säljer den mest fantastiska Navitimern som finns på marknaden.

Den släpptes för mindre än ett år sedan och endast i 250 exemplar, varav bara ett fåtal i norden. Så med denna klocka kommer du vara relativt ensam om i Sverige.

Klockan är i helt nyskick, inga repor eller ens hairlines på den.
Faktum är att alligatorarmbandet fortfarande är i princip nyskick!

Den väger tungt, såklart med anledning att den är i 18K guld.
Det är fantastiskt att även få kika in i det helt nya B03 verket.

klockan har ett list pris på 263K, men det finns inga att hitta i Sverige/Norden och biligast på Chrono 24 är vad jag kan se 210 tusen (Schweiz så räkna med tull och moms på det).

Jag har köpt klockan själv i Sverige i somras och har således mer än 4 år kvar på garantin.

När vi skapat förtroende för varandra så stämmer vi plats där vi båda känner oss trygga för att göra upp affären.

Frågor, tveka inte att maila!

Och med respekt för min och din tid så kom inte med skambud.

Frågan som alltid dyker upp är varför jag säljer den, har helt enkelt andra klockor i åtanke just nu.
Frakt kan vi komma överens om men med stor fördel så görs affären upp f2f.

Pris 143 tusen
Byte? Ja kanske det.. Hit me!
Ingen retur

Vänligen SIRdavid

Bilder på klockan också såklart!
upload_2018-1-14_18-19-51.jpeg

upload_2018-1-14_18-20-12.jpeg

upload_2018-1-14_18-20-40.jpeg

upload_2018-1-14_18-20-51.jpeg

upload_2018-1-14_18-21-11.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka