Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omega överlag har vuxit som märke hos mig och där jag kollat på Seamastern. Nu har jag förvisso bestämt mig för att köpa en Speedmaster istället men min subjektivaHej!
Ny här..
skulle vilja ha lite tips..
Vilken av dessa två skulle ni satsa på att köpa?
båda med full cert.
Tack för hjälpen
Den gamla seamaster-chronon känns ganska daterad. Men gillar du designen mer så varför inte.Hej!
Ny här..
båda med full cert.
Tack för hjälpen
Håller med @NRE att den där Seamastern känns daterad. Så av de två du visade hade jag valt Breitlingen alla dagar i veckan (trots att jag är ett stort fan av Omega!!!). Däremot skulle jag även rekommendera dig att kolla på nyare Omega, t.ex. SMPC eller AquaTerra.Hej!
Ny här..
båda med full cert.
Tack för hjälpen
allt beror på vad dom kommer att kosta!Hej!
Ny här..
båda med full cert.
Tack för hjälpen
bratten borde vara dyrare än smp chronon att köpa beggatHåller med @NRE att den där Seamastern känns daterad. Så av de två du visade hade jag valt Breitlingen alla dagar i veckan (trots att jag är ett stort fan av Omega!!!). Däremot skulle jag även rekommendera dig att kolla på nyare Omega, t.ex. SMPC eller AquaTerra.